Перелінковка

Реклама

 Залежно від того, яку саме сторінку сайту потрібно просувати, буває необхідно збільшити кількість посилань із окремих сторінок сайту на головну чи у зворотньому напрямку. Так, якщо потрібне просування головної сторінки з високопопулярними ключовими словами, то слід забезпечити максимальну кількість посилань на неї з інших сторінок сайту, а також із зовнішніх ресурсів. До речі, якість (рейтинг) ресурсів, які розміщують посилання на ваш сайт теж враховується, так само як близькість тематики, наявність інших посилань тощо.

Якщо акцент просування зміщено на середньочастотні запити - варто створювати посилання на сторінки другого рівня. 

Якщо метою просування сайту є унікальні низькочастотні ключові слова, то логічно, якщо вони розміщені на сторінках третього рівня і  тоді слід створити посилання на них із головної сторінки. 

Джерело: Веб-технології

0 Коментарів Підписатися на цей блог