Ключові слова

Реклама


Всі пошукові запити можна поділити на кілька категорій:
за змістом:
  • інформаційні (як вибрати ноутбук?)
  • навігаційні (сайт про роботу)
  • транзакційні (купити комп'ютер, скачати музику)
за частотністю:
  • високочастотні (ноутбуки)
  • середньочастотні (комп'ютери Asus)
  • низькочастотні (планшет Samsung Galaxy Tab)
за конкуретністю:
  • висококонкурентні (запиту відповідає багато сайтів)
  • середньоконкурентні (запиту відповідає середня кількість сайтів)
  • низькоконкурентні (запиту відповідає мало сайтів)
Дуже складно просувати сайт за високочастотними висококонкурентними запитами, а орієнтація на висококочастотні низькоконкуретні може дати досить відчутний результат - потрібно лише знати, що це за запити і додати відповідні ключові слова на сторінки та у службові теги свого сайту.
Ми вже говорили про те, що у тегу meta description варто вказувати опис сайту (до 200 символів), а keywords (а також заголовки сторінки, описи картинок тощо) мають містити 2-3 ключових слів. Але які ці слова мають бути? Можна подумати самостійно, можна подивитись у конкурентів (переглянувши джерело сторінки, що схожа за тематикою на вашу), а можна попросити допомоги у Google.
Планувальник ключових слів https://ads.google.com/home/tools/keyword-planner/ допомагає визначити ключові слова, що можуть підійти сайту за його адресою чи тематикою і виводить результат у вигляді інформаційної панелі:

Такий планувальник – це ніби майстерня для створення нових або розширення наявних кампаній у мережі. Як бачимо, результати відфільтровані за конкуренцією (краще починати з низької) та частотою (звісно, що краще орієнтуватись на високочастотні, але для початку можна зосередитись на середніх). За рахунок цільового використання таких слів та грамотної перелінковки можна підвищити рейтинг свого сайту у вузько-спеціалізованій тематиці.
Ще один корисний довідник - Google тренди https://www.google.com/trends/ , що показує динаміку пошуку різних слів у часі, та допомагає побачити тенденції та зреагувати на них. Дослідники стверджують, що за цією динамікою можна відслідкувати епідемію грипу, бо кількість відповідних запитів зростає у період пікової захворюваності.





0 Коментарів Підписатися на цей блог